Melodifestival omgång 3

Imponerar inte ett dugg! Herregud, tåls att upprepas: Så otroligt mångda bidrag inskickade och det är var bland dom bättre? Då kan man ju undra vad för SKIT som blir inskickat egentligen.
Dom enda som jag tyckte var bra var Crucified Barbara, nu var det kanske inte så mycket schlager över det hela. Det var det väl däremot över Timotej som faktiskt gick vidare till Globen så ur den synpunkten var det väl helt rätt. Men jag hoppade direkt inte av glädje när jag hörde låten. Sen tycker jag att det var helt rättvist ändå att Darin gick vidare. Är kanske ingen vinnarlåt men helt okej.

Kvällens bästa blir ändå Blue man Group (kanske dom skulle ha varit med och tävlat hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0