Melodifestival omgång 2...

...Var ju igår. Jag och Anna satt hemma hos mig och kollade. Förra lördagen tyckte jag var sådär, men i går var väl nästa ännu sämre! Tyckte nästan bara att Erik Saades bidrag som var bra. Andreas Johnsson var helt okej och Kalle Moreaus överraskade mig lite faktsikt. Vart besviken över Paulines bidrag, hade faktiskt väntat mig lite bättre låt av henne. Men Anna och jag gissade rätt i alla fall att det blev Erik och Andreas som gick vidare. Men jag undrar fortfarande, Så många inskickade bidrag och hittills inte varit bättre än så här?

I övrigt är det en helt underbar fin dag idag. Hämtade ut paket från Bubbleroom påväg ut till Vika. Nu ska jag snart ut i stallet och sedan ska jag iväg och longer Tottemanenn i ridhuset. Han har ju lyckats fått ett litet sår på ryggen som ligger precis under sadeln, så jag kan inte rida honom föräns skorpan ramlat ´bort. Får lov att longera honom lite så att han hålls igång, tur att han bra grundkondition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0