Duktig Totte

Var som sagt iväg och longerade Totte idag. Han var så himla duktig!
Var superbusig när vi kom till ridhuset och skulle bocka och busa när jag gick och ledde honom. Försökte även lägga sig ner och rulla i ridhusspånet. Vilken lite bus häst han är! haha
Han var som sagt super duktig under longeringen och jobbade på så himla fint och avslappnat! Kände mig riktigt stolt över min lilla häst, han är så otroligt fin och gosig. Han är så himla mysig när han blir lite trött. För när man har ridit/longerat klart eller vad man nu gjort i ridhuset och går runt lite med honom vill han alltid stanna till och lägga huvudet på ens axel och gosa lite. Kan säga att man verkligen smälter när han gör något sådant och det värmer verkligen i hjärtat.




Från förra året när jag longerade honom


Finaste Tottebus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0