Vinter!

Det är ju verkligen vinter ute! Var ganska behagligt imorse men på kvällen sjönk det ända ner till -17 brrr. Tur att jag jobbade em så jag hann rida Totte på morgonen. Red lite dressyr jobb på åkern igår och jäklar vad fin han var! så idag fick han bara busa av sig lite. I morgon får han vila, jobbar mellan 8-17 sedan ska jag och storebror åka diretk till Kupolen och kolla på julklappar. Är ju bara klara med lilla Moa och med mamma. Har ju dom andra två kusinerna, pappa, andreas och erica kvar. Men mamma lovade att följa med mig på torsdag så skulle vi kolla på julklapp till Andreas. Han är ju omöjlig storebror. Inte lätt att handla till någon som har allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0