Helg

Har min lång lediga helg nu så börjar jobba igen på tisdag. Är himla skönt speciellt när man har en del att göra på helgerna. Var ut till Sågmyra i Fredags med Anna till Bubbleroom. Fanns mycket fina saker, men vart lite snål så ville inte köpa någonting. Handlade lite inne på Lager 157. Sedan åkte vi in till stan och gick lite där. Handlade present till min bror som så lämpligt fyller år alldeles innan jul här. Som att det inte är svårt nog att hitta julklapp till honom. Igår hade min bror kalas så vi var hemma hos honom. Så nu har det varit fullt ös här eftersom lilla kusin Moa har varit här. Åkte nyligen hem så nu är det alldels tyst här ute hos mamma och pappa. Ska snart gå ut i stallet. Så klart har det blivit svinkallt ute igen! Var bara 2-3 minus igår. Men imorse slog det till och var runt 16-17. Nu har det blivit lite varmare ute, men det ligger ändå runt 12-13 grader kallt. Hoppas på att vattnet i min lägenhet håller sig igång iår. Förra året frös det TRE gånger! har klarat mig bra hittils, men det har ju inte varit ´riktigt -20-25 som det var runt jl förra året när det frös. Men får hoppas att det funkar iår. Boddde ju inte rikigt där än då pga att mamma inte klarade av all tre hästarna själv, dessutom bodde det ingen i lägenheten ovanpå så nu kanske vattnet hålls igång bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0