22:a December

Var -28 grader när jag gick upp i morse så Totte fick stå idag igen. Typiskt hade planerat in att han skulle stå söndag och måndag. Men igår precis när jag skulle sadla honom kom en timmerbil och började lasta av timmer precis utanför stallet. VIlket tar ganska lång tid och Totte tycker att det är jätteläskigt. Så ger upp efter sen stund och går hem och är i princip mörkt då också. När jag kom in stod termometern på -22 så det var rätt kallt också. Och som sagt i morse -28. Hade jag inte jobbat idag hade jag nog kunnat tagit en runda mitt på dagen. Men nu började jag 13, så det gick ju inte. Hoppas det är lite varmare imorgon så jag kan rida efter jobbet.

Lägger upp lite mobilbilder:


Totte i Swarovskipannbandet
 



Fick en stoooooor flaska av företaget vi beställer telefoner av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0