Sand i håret, sand i skorna, ja sand överallt!!

Igår var det jobbfesten som mitt jobb vunnit. Var Brasilien tema och därför var vi ute på Bodegan som ligger alldels vid sjön och massor med sand. Inte det smartaste att ha högklackat som min mama övertalade mig att ha. Enda stället det inte var sand var på själva verandan där man inte var mycket. Började i alla fall kvällen med fördrink, därefter blev det mat med grillat. Hör och häpna och drack jag en mass öl, men det var det enda som fanns framme innan jag och Lina kom på den briljanta idén och fråga om det fanns cider. Som dom så klart plockade fram haha. Underhållningen bestod av en massa dansare i riktig karneval anda. Riktigt häftig och killarna som var med och dansade var riktigt grymma. Därefter dansade vi en massa i sanden. Jag och Elin insåg att det var lönlöst att ha skorna på oss eftersom man fick ett kilo sand i skorna så vi slängde av oss dom. Tog ett tag att få igång killarna att dansa bara. Var mest jag, Elin, Tina, Josephine och Maria som dansade. Halv tolv gick bussen in till stan och lite tråkigt att det var många som droppade av då, men vi vart ett gäng ut på krogen i alla fall. Roligaste var att regionchefen på VW valde att följa med. Kul med en sådan hög chef som kan hänga på så, men vi lyckades hålla kvar sektorchefen till klockan elva och det var en bra bedrift. Har fortfarande fullt med sand i skorna, har fått skrubba fötterna och hittade en del sand i mitt hår. Dessutom har jag inte kollat min byxor än, men skulle gissa att dom är ganska sandiga också. Men det var verkligen en toppenkväll!! Vart ett bra avslut på dagen, kände att jag verkligen behövde det där efter besvikelsen på dagen. Grymt roligt hade jag, fjärde jobbfesten jag har varit på hittills och ingen har varit misslyckad än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0