Pizzakväll

Har haft pizzakväll med Lina och Linn idag. Linn flyttar till Uppsala imorgon och Lina åker tillbak till Stockholm snart så vi hade en liten pizzakväll här eftersom dom inte sett min lägenhet än.
Har lidit av en envis förkylning dom senaste dagarna så det var väldigt skönt att vara ledig idag. Var uppe före nio och red Totte. Han fick ta det lite lugnt i dag med en skrittur,  för igår fuskade jag lite och provade på att rida honom med rullsporrarna jag har fått lånat av Fia. Jäklar vilken skillnade det blev på honom. Fick en helt annan framåtbjudning och behövde knappt driva på honom alls. Var riktigt härligt, tror inte Fia ska få tillbaka sin sporrar haha.
Nä nu är det dax för sängen i morgon ska jag åka till Stockholm och göra slut på en massa pengar!!


Lina och Linn i sommras, Linn som var så duktig i Högbo i söndags och försvarade våran heder med en 4:e plats i 1m och precis utanför i 1,10 med ett litet oturligt riv i omh. annars hade hon vunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0