Lördag, Söndag, Måndag

Japp vi kör alla tre dagar lite kort!
I lördags åkte jag som sagt till Stockholm. Storebror skulle skjutsa sin sambo och hennes kompisar till Arlanda, så vi bestämde att vi skulle ta en tur till Stockholm och shoppa bror och jag. Var där i ca 4 timmar och lite kläderr och ett par skor blev det.

Söndag var jag hos mamma och pappa. Var ute i skogen och plockade kantareller, tyvärr så går mammas tränande att lära Molly spåra kantareller inget vidare haha. Åke sedan till Hedemora där pappa lämnade av kedjor som skulle slipas och köpte världens godaste mjukglass!  På kvällen såg jag Remember Me. Superbra film som jag velat sett hur länge som helst!

Idag var min lediga måndag som var hur skön som helst. Gick upp kvarti i tio och tittade på Days of our lives. Så sjukt dåligt egentligen men kan inte låta bli att kolla på det. Kollade sedan på Paranormal activity, vågade inte se den igår kväll så jag såg den på dan istället haha. Har sedan ridit i regnet igen hit direkt måste jag säga. Men sånt är livet när man har häst. Man får rida i alla väder.




En irriterad storebror efter att ha missat avfarten, så vi hamnade vid Globen innan vi kunde vända och åka tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0