Gårdagens träning

Blev lite stressigt igår. Träningen började 19:15 och jag slutade kl 18:00, men snälla mamma gjorde iordning Totte så vi kunde åka direkt jag kom hem.

Träningen tyckte jag gick bra. Han var lite loj bara, men det var två andra i gruppen som tyckte samma sak om sina hästar, så det var väl en sådan dag. Tyckte jag fick fram honom bra på slutet när vi hoppade banan. Hoppade bana på 1m och det funkade jättebra! Känns jätteskönt inför Höbo.
Blir nog hoppträning för Marie nästa vecka, så ska jag och Fia försöke få till någon dag med markarbetesträning. Var lite svårt bara, Fia åker till Stockholm i helgen, på torsdag är det clinic för Peter Eriksson och helgen efter det åker jag till Stockholm. Så får se om vi lyckas klämma in det någon dag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0