Party

Hade egentligen tänkt stanna ute i Vika igår, men vid sju tiden ringde Anna och tyckte att jag skulle komma in och dricka vin med henne. Vilket jag gjorde =) Blev riktigt trevligt ändå. Gick vidare från henne till Rådhuskällaren. Älskar det ställte! Brukade vara där ganska mycket förr är så otroligt mysigt och träffade jätte mycket människor som jag inte träffat på jätte länge så det var riktigt trevligt. På hemvägen sedan träffade vi på någon som faktiskt bott ovanpå min lägenhet förut under 90-talet. Visade sig att det bott en knäpp tant i min lägenhet som brukade springa runt näck på innergården under den tiden.
Vaknade sedan till liv runt sjutiden på morgonen över att det lät jäkla mycket på lägenheten över mig, folk som sprang runt och skramlade. Vore väl helt okej om det inte vore för att lägenheten har varit tom i tre månader! Får hoppas på att någon håller på att flytta in som är väldigt morgonpigga och ville flytta lite saker mellan 7-8 på lördagsmorgonen för att sedan försvinna helt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0