Långfredag

Så nu har det redan hunnit bli påsk. Långfredagen har gått åt till att städa i stallet och städa ur mitt rum lite till. Insåg hur sjukt mycket böcker jag äger! Två och en halv flyttkartonger med böcker blev det, och det var inte så svårt och se att Kitty, Tvillingarna och Tina var mina favoriter som liten. En hel flyttkarong gick det åt bara åt dom böckerna. Dessutom har jag en liten bokhylla i lägenheten fylld med böcker och en och en halv hylla i den stora bokhyllan. Mer kommer det även att bli efter alla dessa böcker jag köpt den här månaden.

I övrigt fick jag ledigt igår. Hade mockat och ridit och var precis på väg till jobbet när snälla Jospehine ringde och erbjöd sig att jobba i stället för mig! Tackade man ju inte direkt nej till :) så gårdagen blev lite ärenden på stan och sedan mest bara sitta ute i Vika och inte göra någonting. Eller ja, mamma och jag åkte in en sväng till ridhuset och kollade lite på hoppträningen. Är alltid kul och inspirerande att åka och tittade på träningen pch man blir supertaggad själv. För på söndag har jag bestämt attt jag ska åka till ridhuset och hoppa Totte, något som vi inte gjort sedan December.

Kommentarer
Postat av: hilea

Härlig blogg du har=)

2010-04-21 @ 09:39:58
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0