Aj aj

Har haft så fruktansvärt ont i min svanskota och tisdags natt gav jag upp och  ringde gråtandes till mamma som kom och skjutsade upp mig till akuten. Men eftersom det var mitt i natten och jag var ju inte döende direkt vart jag hemskickad efter att fått lite smärtstillande (och även en dos med mig hem) och blev ombedd att komma tillbaka dagen efter. Vilket jag gjorde efter att varit helt utslagen av mina tabletter. Så efter 2,5 timmes väntan på akuten under onsdage fick jag äntligen komma in och träffa en ortoped. Där konstaterades det att jag hade en inflamation i svanskotan och har nu fått tabletter utskrivna som ska hjälpa. Så sitta kan jag nu i alla fall, men jag kan inte rida än. Missade träningen igår. Så himla typiskt! Totte och jag gjorde första träningen för året förra veckan och det gick så himla bra, hade sett fram emot så himla mycket att får träna för Anna igår så ska den förbannade svanskotan sätta stopp för det. Så synd nu när Tottemannen är i kanonform och även jag har det visat sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0