Ibland är det inte rättvist

Usch då, idag fick man lite perspektiv på allting man har gnällt över i sitt liv den senaste månaden. Har ju tyckt att Tottes förkylning varit ett stort problem osv. Kan säga att idag kändes det som en liten skitsak när jag hittade en dödsannons i tidningen. Tycket jag kände igen efternamnet och tyckte det var tragiskt med en sådan ung människa och mycket riktigt när jag tittade på namnen bland dom anhöriga hittade jag en av mina närmaste kompisar från gymnasiet. Hennes söta lillebror gick bort i cancer för bara ett par dagar sedan endast 18 år gammal... Livet är absolut inte rättvist, dessutom insåg jag nyligen att för bara någon vecka sedan var det 6 år sedan fina Jenny också försvann i från oss endast 19 år gammal
Hoppas att dom alla tar handom  varandra däruppe i himlen....

Kommentarer
Postat av: Emelie Nordström

åå nej vad tråkigt :'(

2012-01-20 @ 21:52:30
URL: http://emeelien.blogg.se/
Postat av: My

Ursch! Man ska tänka efter innan man klagar på vissa saker... :( trevlig blogg iaf! :) /M

2012-01-21 @ 11:36:05
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0