!!!!!

Fan jag kämpar och jag sliter och jobbar på, men hur jag än försöker så ska all skit drabba mig och min häst!!!
Fina fina Tottekillen! Nu ska han gå på kortison i 3 veckor så hoppas vi på att han blir helt bra, vilket veterinären trodde för det såg bra ut och vi hann på problemet i ett tidigt skede och det allra bästa att jag kan rida min lilla Tottis hela tiden så han kommer vara helt igång efter dessa 3 veckor. Det enda är om han blir helt bra (vilket han borde bli) så är det ytterligare 28 dagars karens innan jag får tävla, jaha antar vi stryker ytterligare en tävling då....



Smågroggy Totte på ATG. Inte nog med att dumma veterinären ska tvinga in honom i ett läskigt rum, hon droga honom och tvingar ner en slang genom näsan. Totte kommer aldrig mer vilja åka till veterinären haha

Kommentarer
Postat av: Anna

De kommer vända för er, håller tummar och tår :)

2012-01-28 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0