Hemma

Har varit borta i Västerås. Eller ja, inte så länge åkte igår eftermiddag och kom hem alldeles nyss och nu har jag även SEMESTER!!!
Evilina hade dop idag för sin yngsta. Så har varit där nu, bodde på hotel ihop med Eva och sedan var vi ute med Emelie och Evilina igår. Riktigt trevligt var det och idag var det som sagt dop. I morgon ska jag hem och pussa sönder min lilla Tottis för nu har jag inte sett honom på två hela dagar haha.
För övrigt så går han sjuuuuukt bra på marken nu! Var hemma hos Fia i Tisdags och han var så fin, avslappnad och framför mig hela tiden i galoppen. Dessutom klarade han (och jag) av att göra serpentiner i galopp nästan varje båge den här gången. Lite bråkig vart han på slutet när han blev trött. Men den striden vann jag ganska enkelt och när han gav upp fortsatte han som ingenting hade hänt inte den minsta lilla protest. Hoppas hoppas att detta kommer märkas mer i hoppningen nu. Får hålla alla tummar för det :)




Min och Evas middag hamburgare från Max och rosévin haha

Påväg upp till Sky Baren höööögt upp


Bästa tjejerna!

Fina familjen :)

Kommentarer
Postat av: Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-07-24 @ 22:21:40
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0