Stress stress

Jobbar till kl 17 idag. Sedan blir det direkt ut till Vika och rida en sväng på Tottekillen. Därefter hem till mig och städa och försök få i mig lite mat. I morgon är det jobb mellan 8-18, sedan vid sjutiden kommer tjejerna från jobbet. Då blir det lite mat och vin kanske lite wii och sedan utgång!
På lördag tänkte jag åka till ridhuset och hoppa Totte lite smått, därefter blir det stan och wii-kväll med Anna. På söndag ska jag ut till Sveden och ha teori för Leif tillsammans med hopprojektet. Kommer nog sedan bli kvar där och se dom två sista grupperna träna för honom. Sedan blir det Vika och rida Totte.
Ja därefter är det slut på helgen och en ny jobbvecka börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0