Reunion

Igår så hade vi en liten tjejträff hemma hos Janina. Är ju så trist när alla flyttar, speciellt min kompisar kan sprida ut sig. England, Umeå, Västerås etc etc. Ingen vill ju direkt bo i närheten ;) Därför är det ju lite fördel att bo kvar här så man får ju alltid träffa alla när dom kommer hem och inte missa någon som dom andra gör ibland för att dom kommer hem under olika veckor. Igår var det jag, Janina, Eva, Fia och Therese (som jag inte träffat på flera år). Så var det så klart nykomlingarna Ebbot och Teodor båda ca 11 månader. Var riktigt roligt att träffas och prata lite, synd bara att det som alltid ska saknas ett par personer, eftersom mina vänner som sagt ska vara så utspridda. Men men, det var kul att vi kunde vara såpåss många samlade samtidigt i alla fall och får hoppas det blir fler sådana tillfällen!


Hade tråkigt igår kväll och lade in en massa kort på datorn från när vi var i Corfu -04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0