Pub Afton

Var chafför åt ett antal människor igår, efer att jag lovat min bror att jag skulle skjutsa honom.
Måste ändå säga, ibland är det för jäkligt roligt att vara nykter när alla andra är rätt packade. Min barndoms kompis vart sur på mig för att jag inte ville flytta ihop med honom (tydligen skulle jag bo hos honom att hjälpa honom att städa och laga mat, tyvärr hade han inget kök. Men pulvermos i vattenkokaren och laga fiskpinnar i brödrosten kunde han tydligen), dessutom skulle han ha barn och jag var pappan. Min bror sprang runt med sin sambos handväska nästan hela kvällen och döpte om den till hans manbag¨, måste ändå säga att han bar upp den bra;) Tjänade även ihop 130 kronor och blev bjuden på en QP & c/om kan tyckas att det var lite snålt med pengar eftersom endast tre av säkert tio personer betalade mig. Men jaja det är smällar man får ta, blev ju lite rikare och mätt där mitt i natten. I dag kan jag säga att jag var helt slut, kom inte hem föräns fyra. Sov ute i Vika eftersom Anna skulle komma med Fidde runt tio tiden. Vaknade till liv halv åtta och upptäckte att det spöregnade ute, halv nio ringde Anna och sa att det var nog ingen ide att hon kom. Vilket var ganska skönt eftersom jag var rätt trött, men kunde inte somna om. Skulle sedan mitt på dagen följa med mamma och pappa och handla. Somnade i bilen till City Gross, sov hela tiden dom var inne och handlade och vaknade när vi kom hem. Var helt jäkla utslagen! Nåväl i morgon är det en ny dag, ska se ett avsnitt av Hem till Gården innan jag sover.

Kör en dagens Sheldon också:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0