Nu är det slut...

Så var det då sista dagen idag på Dalahoppet, både skönt och lite tråkigt. Jag har alltid tyckt att det blir så tomt på tävlingar när den är slut. Därför tyckte jag inte om förut att tävla sista klassen för det var så några kvar, blev en sån tom känsla haha, hur knäppt som helst egentligen.
Stog bara eftermiddag idag, vart en väldigt kort dag. När jag och Anna kom dit var det slutet på 1,40 och sedan var det dax för sista klassen 1,50 med Winning Round. Den vanns av John Hickey.
Sedan kom ju det tråkigaste! Hindrena ska ut från banan och tvättas. Idag hade Marie handom vattenslangen och ville man inte bli blöt fick man hålla sig undan ;) Efter ca 2 timmar gav jag upp och åkte hem men då var det väl så gott som färdigt i alla fall. Så nu är livet åter till normalt igen. Men nästa helg blir det mer tävling! Då ska jag och Totte göra våran första tävling sedan juli 2009, ska blir jätte skoj!







Vinnaren John Hickey på Ian


Linda Heed kom både fyra och femma och hade fin balans och hoppar 1,50 med bara en stigbygel :)


Grymt fina Bonzai H som slutade 3:a


Små hästar kan också hoppa högt! Malin Nilsson och Prizilla slutade 2:a

ett nästan tomt Lugnet

Allt ska tvättas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0