Dalahoppet dag 3

Idag behövde jag som sagt inte jobba på Dalahoppet så jag åkte in och tittade på 1,40 och 1,50. Nu har ju lite bättre ryttare kommit så idag var både Helena Persson och Linda Heed här! Dessutom så sponsrade mitt jobb 1,50-klassen så jag och min chef var prisutdelare.
Är alltid riktigt roligt att titta på högre klasserna, marginalerna är så små och man får inte göra mycket missar. Vann 1,50 gjorde Caroline Kamesky som ensam nolla, hennes runda var klockren! I morgon ska jag stå på banan från 14:00 tills tävlingarnas slut, söndagen avslutas med 1,50 med Winning Round, ska bli riktitg spännande! Så klart tog jag en massa bilder även idag!


Linda Heed och ett kanonväder var på plats idag!



Höga hinder inför 1,50




Vinnaren Caroline Kamensky


Nu laddar jag om för morgondagen. Sista rycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0