Felfri igen!!

Totte fortsätter gå bra! Idag var han kanonfin både på framridning och framhoppningen. Tor aldrig att han gått så bra som då. Sedan kom han in på banan och blev lite avvaktande. Slutade bjuda på hindrena men höll en bra galopp, men jag fick ju rida ganska mycket. Hoppade ju bara 90cm så det funkade ju bra ändå, fick ett par riktigt fina språng. Enda man kan säga är att han tänkte stanna både på första och andra hindret, men jag var besämd så han hoppade. Känns skönt att veta att jag har börjat rida bra med benen så jag inte tillåter honom stanna som jag har gjort lite förut. Nu ska jag ta det lite lugnt, kl 17:00 ska jag bor till Erica och grilla och bara ha det trevligt :)


Blev inge bilder från Romme idag, men bjuder på en gammal bild på mig och Mary från Romme för 3 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0