Gråter för allt...

Är verkligen så otroligt blödig! Gråter för allt och då menar jag verkligen ALLT!

Idag har jag gråtit två ggr inom loppet av ca 2h. Först för att min klubbkompis har varit tvungen att ta tillbaka sin häst som hon sålt och fick hem en ganska dåligt skött häst och till på köpet måste dom även ta bort honom (beror dock inte på skötseln utan dom upptäckt något fel när dom röntgade honom så han blev utdömd). Hennes mamma hade lagt ut en jättefin dikt med bild på dottern och hästen på facebook och jag storbölade verkligen när jag läste den. Vet hur tungt det är att ta bort en häst och den här tjejen älskade verkligen den här hästen. Så otroligt sorgligt!

Nu sitter jag och tittar på We are Marshall, en så otroligt sorglig film, vad sitter jag och gör? jo gråter såklart!


Trailern till We are Marshall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0